Då var det klart då!

Japp, nu är julen över för iår då. Känns riktigt konstigt. Julen kom så snabbt iår tycker jag.... och var över lika snabbt. Vi får ju vara väldigt glada för att det är en vit jul vi har haft iaf. För det var ju sjukt längesedan det var de sist.
Jaja, hoppas alla hade en bra julafton och att ni fick lite roliga och bra paket. Det fick verkligen jag. Bara en massa saker som jag ville ha :) Kanon bra!!! 

Idag är det ju juldagen och jag har bjudit hit mamma & pappa på middag. Ingen julmat utan det blir köttfärspaj med ädelost och svamp i, och en sallad med massa olika saker. Man blir ändå så trött på jul maten om man äter det hela tiden. Så nu blir det något annat än det iaf. Efterrätten blir glass med cocktailfrukt och sen lite hemgjort julgodis och kaffe :)

Ikväll vet jag inte vad som händer än. Kanske utgång eller så kanske jag går ut imorn istället. Har inte bestämt mig än.

Nej nu ska jag greja här hemma lite. Ha det bra.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0