Typiskt

Jag har verkligen aldrig tur med saker alltså. Idag fick jag papper från telia att skriva på för att godkänna det nya abonnemanget jag tecknat. Men jag beställde allt förra fredagen, så jag tycker allt att det gått riktigt segt innan jag fått pappren. Får hoppas att man får en liten leverans i början på nästa vecka istället då =)



Så gott folk... vad HÄNDER i helgen då???? Jag är sjukt sugen på att göra nått roligt... Bowla lite eller nått kanske =) Får väll se vad folket ska göra och vad jag känner för... det ändrar ju sig väldigt fort nu för tiden tyvärr..

Är jäkligt stolt över att jag iaf lyckats med att gå ner 10kg från i september. Känns väldigt bra =)  Det är ju fortfarande mer som ska bort alltså men är väldigt glad att jag kommit såhär långt =) Det är en underbar känsla när man kan börja använda sina "gamla" jeans igen efter ca 2 år... =) 20kg till kanske som ska bort.. får väll se...

Nu blir det lite mat här innan jobbet. See Yaa!!!

Pussar

Kommentarer
Postat av: Veronica

tack:) vad kul att du gått ner så mkt hur har du gjort det? tips man kan få?:) vill med gå ner i vikt typ 30 kg:(

2009-12-10 @ 16:15:08
URL: http://veronicagerding.blogg.se/
Postat av: Ida

för vad? hänger inte riktigt med nu.. :)



Jag har druckit shake från herbalife, funkade riktigt bra faktiskt.. sen har jag gått ut och gått en hel del med. Får hoppas att man kan knappa in några mer kilon. :)

2009-12-11 @ 00:45:21
URL: http://imtheunforgiven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0