Duktiga jag :)

Idag har jag varit ledig från jobbet. Riktigt skönt med helg lite tidigare än vanligt :)
Men jag har ju inte fått sova direkt bra inatt kan man ju inte säga. Det är andra natten denna veckan som jag sover oroligt och drömmer konstiga drömmar. Hade en period i höstas/vintras med som jag sov riktigt dåligt... men det försvann bara helt plötsligt, men nu börjar man ju undra vad det är som påverkar mig egentligen. Hoppas att det slutar snart så jag kan få sova normalt igen.

Idag har jag varit ute i trädgården nästan hela dagen. Har rensat klart i häcken nu.. eller jag har ju andra sidan kvar med men den är inte lika lång.. som tur är.. fingrarna är gött ömma nu iaf efter allt ryckande och slitande i allt gräs, ogräs och mossa. 

Här kommer lite före och efter bilder.








Otroligt nog så har det lyckats att komma upp lite vårtecken i min rabatt som jag grävde ur ifjol. Hade ju inte räknat med att något skulle komma tillbaka iår direkt :) Men det kom upp lite scilla och dom minsta påskliljorna jag någonsin sett, eller iaf dom kortaste ;)

       

Imorn blir det till att gå upp tidigt för att åka in till stan med pappa och handla lite och slänga allt skräp som jag rensat bort från häcken och andra delar av trädgården. Och sen om jag orkar och mina händer/fingrar inte är för ömma så börjar jag nog att rensa ur den andra sidan av häcken med. Den är ju typ tusen ggr värre än det jag redan rensat bara så det lär ju inte gå fort direkt...

Men nu ska jag kolla på "New Moon" IGEN.. har ju bara sett den typ 8 ggr redan eller nått sånt. Men den är ju bra så då kan man kolla på den många ggr :) Funderar på vad som händer denna helgen... Blir nog något lugnt iaf för pengar finns det typ inga kvar.. :(

Ha det bra alla där ute...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0