Sol och blå himmel

Vaknade av mig själv när klockan var 08.00... inte ofta det händer kan jag tala om. Gick upp efter ungefär 30 min och började grejja lite smått. Nu sitter jag här o skriver lite innan jag ska käka frukost och sen gå ut i trädgården och kratta ihop lite löv som är kvar från i höstas. sen kanske det blir en promenad med Mamma... och efter det lite massage skulle jag tro. Mamma masserade svanken igår och jag var faan i mig typ öm i alla muskelfästen som fanns. Inte så bra.. funderar på vad jag har gjort för att det ska bli så, men jag kommer inte på att jag gjort nått annorlunda. Till lunch så blir det kycklingwok iaf. Var så himla längesedan nu så jag blev grymt sugen på det igår när jag handlade.

Nej men jag ska pallra mig ut nu. Ha en härlig vår dag :)


Det ser tyvärr inte ut såhär iår, för jag håller på och gör om hela detta landet,
men det var väldigt fint förra året iaf ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0