Trött, tröttare och tröttast...

Fy F**N säger jag bara. Fattar inte varför folk måste börja dunka och smälla med saker redan vid 06.00 på morgonen. Grymt irriterad. Har inte blivit många timmars sömn inatt inte. Får hoppas på att det blir bättre natten som kommer. Får se om jag orkar gå ut nått i trädgården idag eller om jag hoppar det igen. Igår gick det ju inte för mina fingrar och händer var väldigt ömma, men idag har jag ingen annan ursäkt än att jag är trött... :) men det är ju min trädgård. Kanske kan kolla om man kan sluta lite tidigare på jobbet sen med. Vi hade ju folk över som inte skulle göra nått på hela kvällen, så då kan ju jag lika gärna få åka hem... :) Jaja vi får se vad som sker.

Ska försöka komma på nått gött att äta till middag idag med.. men inspirationen står helt still.. får väll slänga ihop nått enkelt bara.

Ha en bra dag i solskenet allihopa :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0