Lite shopping...

Idag har jag varit inne i stora staden Lidköping och shoppat lite... bland annat 2 parfymer, skidhandskar, plånbok, skissblock med olika sorters blyertspennor, adressbok och sen storhandlade jag mat med.

Här är lite bilder på det jag köpte...











Imorgon ska jag in till stan igen och förhoppningsvis köpa ett skidställ. Men det får ni se bilder på imorgon...

Ha en bra fredagskväll.. det ska jag iaf, Köpa god mat o kolla på film med underbara vänner :)







OBS! jag glömde kortet på adressboken men det är en svart skinbok bara, så inget ni behöver se på kort ändå ;)

Kommentarer
Postat av: Annelie

det var mycket trevligt att du kom ner=) får vi göra oftare=) och skidstället ser ut att vara riktigt nice=)

2010-01-09 @ 20:49:17
Postat av: Ida

Det var precis som förr ju :) Har inte blivit så mkt sånt nu för tiden, men det får vi ändra på :)



Tack så mkt, får hoppas att jag blir proffs i backen nudå bara :)

2010-01-09 @ 22:52:23
URL: http://imtheunforgiven.blogg.se/
Postat av: Annelie

Kapp var precis dom förr:) får vi ha som rutin. kanske hinner kika upp något i veckan på lite tjöt:) mmm killarna i backen får se upp hehe.

2010-01-11 @ 22:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0